سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 
قالب وبلاگ
لینک های مفید

این صندلی غذا خوری منه. بابا و مامانم برای تولد یک سالگیم برام خریدند تا کنار اونها سر میز غذا بنشینم و باهم غذا بخوریم.


[ شنبه 92/2/21 ] [ 3:26 عصر ] [ محمد صادق ] [ نظرات () ]

این کیک تولد یک سالگیمه. طرح خرس پو است. فکر کنم کلی بابا و مامانم قنادیهای تهران را گشتند تا این طرح به این خوشگلی را گیر آوردن.


[ شنبه 92/2/21 ] [ 3:25 عصر ] [ محمد صادق ] [ نظرات () ]

این سه چرخه را عمه های مهربونم برای جشن تولد یک سالگیم گرفتند . من سه چرخمو خیلی دوست دارم هنوز کوچولوام و پام به رکاب اون نمیرسه ولی بابا و مامانم منو باهاش میبرن پارک.


[ شنبه 92/2/21 ] [ 2:53 عصر ] [ محمد صادق ] [ نظرات () ]

عکسمو ببینین چه آقایی شدم برای خودم . این کارت دعوت جشن تولد یک سالگیمه. اولین سالی که همه دست زدند و من شمع فوت کردم . میون یک عالمه بادکنک و لبخند.


[ شنبه 92/2/21 ] [ 2:51 عصر ] [ محمد صادق ] [ نظرات () ]

من یک سالم شد. بابا و مامانم برای جشن تولد من سنگ تمام گذاشتند. این حلقه بادکنک را بابا و مامان و دختر عمه ام  5 ساعت وقت گذاشتند تا درست کردند. بنر عکس منو هم بابام طراحی کرده. دست همشون درد نکنه.


[ شنبه 92/2/21 ] [ 2:48 عصر ] [ محمد صادق ] [ نظرات () ]
.: طراحی و برنامه نویسی: محمد جواد صلواتی تهرانی :.

درباره سایت

آقا محمد صادق عزیز ، امروز برای فردای تو می نویسیم. فردایی که بدونی مامان و بابا چقدر دوستت داشتند و دارند. گل زندگی ما ، این سایت رو برای ثبت شیرین ترین خاطرات زیبایت انتخاب کردیم تا وقتی بزرگ شدی بخونی و لذت ببری و خودت هم ادامه خاطراتت رو ثبت کنی. ***************************** محمد صادق در 30 اردیبشهت ماه 1388 ساعت 14:30 بعد از ظهر در بیمارستان نجمیه تهران به دنیا اومد.
آرشیو مطالب
آمار سایت




بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 29
کل بازدیدها: 107521